جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۱۲:۲۷
کد خبر: ۷۰۸۱۳
|
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۲ - ۱۵:۵۸

کنفرانس برنامه ریزی و مدیریت محیط زیست در فرهنگسرای کار

سومین کنفرانس برنامه ریزی و مدیریت محیط زیست پنجم آذرماه از سوی دانشکده محیط زیست دانشگاه تهران و با مشارکت فرهنگ سرای کار برگزار می‌شود.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی فرهنگ­سرای کار، فرزاد قاسم زاده رییس فرهنگ سرای کار با اعلام این مطلب افزود: به منظور تبین نظرات اساتید دانشگاه و دستیابی به آخرین مطالعات و یافته های علمی در حوزه محیط زیست و منطبق بر محورهای علمی کنفرانس، مقالات متعددی در راستای محورهای علمی به دبیرخانه کنفرانس ارسال شده و فرهنگ و اخلاق محیط زیست از بخش های اصلی کنفرانس است که مورد استقبال اساتید و دانشجویان واقع شده است.

وی گفت : این کنفرانس تخصصی با محورهای ارزیابی و مدیریت محیط زیست، برنامه ریزی و آمایش سرزمین، آلودگی ها و تغییرات آب و هوائی، بهداشت، ایمنی و محیط زیست (HSE)، سوانح اقتصاد، حقوق، آموزش، فرهنگ، اخلاق و سیاست محیط زیست دریائی، طراحی محیط زیست برگزار می شود.

علاقه‌مندان می‌توانند در روز سه شنبه پنجم آذرماه از ساعت 9 تا 17 به تالار علامه امینی دانشگاه تهران مراجعه و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۶۶۰۲۹۰۶۰ تماس بگیرند و یا به سایت www.epmut.com و یا ar.farhangsara.ir  مراجعه کنند.

نظر شما